Events

Νέο webinar: οδηγός επιβίωσης remote management

Όλα ξεκίνησαν με χαρακτήρα υποχρεωτικό και κατεπείγον, λόγω της καραντίνας. Πλέον, όμως, το remote ήρθε για να μείνει!
Η απομακρυσμένη εργασία έχει αρχίσει να μας αρέσει, κάποιους μας εξυπηρετεί, ενώ σε άλλους προκαλεί άγχος και σε ακραίες περιπτώσεις απέχθεια. Τα αρνητικά, κυρίως, συναισθήματα οξύνονται, όταν αρχίζουμε να μιλάμε όχι απλά για remote working αλλά για remote management.

Στην αρχή της καραντίνας, είχαμε γράψει ένα άρθρο με συμβουλές για το remote working από ανθρώπους που δουλεύουν απομακρυσμένα εδώ και πολύ καιρό. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους ήταν η Ζαχαρένια Ατζιτζικάκη, η οποία είναι η Vice President (VP) of Design του Workable. Η Ζαχαρένια, λοιπόν, διαχειρίζεται την ομάδα της remotely εδώ και χρόνια. Είναι ένας άνθρωπος που έχει να μοιραστεί γνώση και μεγάλη εμπειρία επί του θέματος. Ως Bizrupt, παρακολουθούμε την πορεία της, εκτιμούμε ιδιαίτερα τις γνώσεις της και εμπιστευόμαστε τις ικανότητές της. Γι’ αυτό τον λόγο αποφασίσαμε να σας παρουσιάσουμε ένα webinar το οποίο δημιουργήθηκε για να δώσει η ίδια απαντήσεις σε ερωτήματα σχετικά με το remote management.

Με τίτλο “Οδηγός επιβίωσης remote management”, το webinar θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 13 Οκτωβρίου στις 18:00. Θα είναι live, θα έχει συνολική διάρκεια δύο ωρών και πολύ περιορισμένη συμμετοχή για να εξασφαλίσουμε την ποιότητα του αποτελέσματος. Πραγματοποιείται πρώτη φορά σε αποκλειστική συνεργασία με το Bizrupt και φροντίσαμε να εξασφαλίσουμε ένα προνομιακό κόστος συμμετοχής 50€, από 100€ που είναι το αρχικό κόστος.

To webinar απευθύνεται σε:

  • Νέους ή έμπειρους manager ομάδων που λειτουργούν ή πρόκειται να λειτουργήσουν remotely.
  • Επαγγελματίες στον χώρο του Human Resources που θέλουν να μάθουν πώς να στηρίξουν τους manager της εταιρείας τους όσο το δυνατόν καλύτερα.
  • Επιχειρηματίες με managerial ρόλο που έχουν υιοθετήσει το remote working για τους εργαζομένους τους.

Οι managers καλούνται να αντιμετωπίσουν μια νέα πραγματικότητα, καθώς καλούνται να απαντήσουν ερωτήσεις όπως:

  • Πώς μπορώ να εξασφαλίσω ότι τα νέα μέλη της ομάδας μου έχουν πρόσβαση σε ό,τι πληροφορία χρειάζονται;
  • Πώς μπορώ να σιγουρευτώ ότι όλα τα μέλη της ομάδας μου γνωρίζουν τι είναι σημαντικό για την εταιρεία και πως η δουλειά τους επηρεάζει τους εταιρικούς στόχους;
  • Πώς μπορώ να βοηθήσω τα μέλη της ομάδας μου να δουλεύουν αποτελεσματικά και απερίσπαστα;
  • Πώς χρειάζεται να αλλάξει η διαδικασία των προσλήψεων σε ένα remote περιβάλλον;
  • Πώς μπορώ να συνδράμω στη διασφάλιση της εταιρικής κουλτούρας τώρα που κανένας δεν δουλεύει απ’ το γραφείο;
  • Είμαι νέος/α manager. Πώς μπορώ να ξεκινήσω σωστά την διαχείριση μιας απομακρυσμένης ομάδας;

Στο συγκεκριμένο webinar, εκτός από τις απαντήσεις που θα δώσουμε στα παραπάνω ερωτήματα σκιαγραφώντας διεξοδικά την διαχείριση απομακρυσμένων ομάδων, θα καλύψουμε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, όπως η remote επικοινωνία, οι προσλήψεις από απόσταση και η παροχή αποτελεσματικού feedback. Επιπλέον, θα εξετάσουμε και συγκεκριμένα εργαλεία και μεθόδους που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε άμεσα για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά τη μετάβαση στο remote management.

Περισσότερα για τη Ζαχαρένια

Η Ζαχαρένια έχει πολυετή εμπειρία στο design, με ειδίκευση στη δημιουργία σχεδιαστικών συστημάτων για πολύπλοκες εφαρμογές. Τα τελευταία χρόνια o ρόλος της άλλαξε, καθώς ολοκλήρωσε τη μετάβαση από designer σε manager ως Vice President of Design στο Workable. Αγαπάει να μοιράζεται τη γνώση της με ένα ευρύ σύνολο ανθρώπων, όχι απαραίτητα από το χώρο της τεχνολογίας. Γράφει στο sugarenia.com για design και management, ενώ διατηρεί και ένα μηνιαίο newsletter περί management στο leadingbydesign.email.

Οι θέσεις για το webinar είναι πολύ περιορισμένες, γι’ αυτό κράτησε τώρα τη θέση σου! Αν έχεις οποιαδήποτε απορία σχετικά με το webinar, είμαστε εδώ για να την απαντήσουμε.

ΑΛΛΑ ΝΕΑ